Tudtátok?
2001. VI.-ban egy közúti balesetben úgy megsérült a jobb csuklóm, hogy azóta sem tudom folyamatossan terhelni, mert elkezd fájni, bedagad és kb fele annyit hajlik, mint az egésséges bal.

Tudtátok?
A boltommal több motorversenyzőt is szponzorálok, még a saját konkurenciámat is!
Tudtátok?
A többi hazai streetfighter motorjainál az enyém legalább 40 lóerővel erőssebb. A versenyzők kb. 70%-a 600 ccm-el, és 100-120 LE-vel motorozik, mert ez az ideális, ekkora teljesítménnyel a legkönnyebb irányítani a motort. Az én motorom 1000 ccm, és 165 LE!

Tudtátok?
A 2002-es Európa bajnokságon, Kevin Carmichael az én motoromról kérte el a generátor deklit, miután az övét rommá törte gyakorlás közben. Csak kettőnknek volt gixer 1000, én odaadtam, és így harmadik lett.

Tudtátok?
A 2003-as Világbajnokságon a döntő előtt két óráig négyen szereltük a motorom (komplett eleje, komplett hátulja, kerekek, fékek váznyulvány csere) azért, hogy a portugál Domingos, akinek senki sem adta oda a motorját el tudjon indulni a döntőben, miután a sajátja bedöglött, az enyémmel harmadik lett!

Tudtátok?
A bemutatózás mellett lassan negyedik éve vezetem a saját motoros boltom (BIG BIKE TUNING SHOP), és már két külföldi terméknek ( www.goodridge.net, www.lsl-motorradtechnik.de) vagyok kizárólagos forgalmazója magyarországon.

Tudtátok?
Én vagyok az első, és mindezidáig az egyetlen magyar motoros, aki hivatalos, és hitelesített világcsúccsal rendelkezik.

Tudtátok?
A motorozás minden fajtáját imádom, pont annyira szeretek a Pannonia ringen száguldozni (2:20, a streetfighter-el elsőre), mint a nyáregyházi krossz pályán krosszozni, de legközelebb a bemutatózás áll a szívemhez.

Tudtátok?
Tudomásom szerint én vagyok az egyetlen aki egyazon motorral csinál világcsúcsot, tart bemutatókat, és járok az utcán. Ha az időm engedi ezzel a motorral megyek kirándulni.

Egy kis életrajz...

1974.01.20.-án születtem Budapesten, azóta is itt élek. Az általános és a gimnázium után egy autószerelő sulit végeztem, ahol megtanultam azokat az alapokat, amiknek később nagy hasznát vettem. A suli után dolgoztam Kesjár bácsi gokart iskolájában, voltam szerelő az Amargonál, görbe vázakat javítottunk Sima Bélával, majd voltam szerviz vezető és motoros futár is. Motorozni 14 évesen kezdtem a bátyám Simsonjával, ami később az enyém lett. '92 tavaszán eladtam, és gyűjteni kezdtem egy nagy motorra. Egy évig nem motoroztam, végig dolgoztam a nyarat és a bulizás is visszafogott volt, aminek az eredményeként '93 tavaszára megvettem életem első nagy vasát, egy Suzuki GSX 550 EF-et. Próbálkozások már a Simsonnal is voltak a hátsó keréken való motorozásra kisebb nagyobb sikerrel, a Suzukit pedig végképp nem volt egyszerű egy kerékre állítani, majd vettem egy XT 550-t, amivel lényegesen könnyebb az egy kerekezés és ezért jóval jobban is ment. Következett két év meghasonulás (chopperezés), majd '96-ra elkészült életem első Streetfighter-e, GS 1000 vázba volt beépítve egy GSX-R 1100-as blokk és futómű. Az első évben még kicsit kezdetleges volt, de '97- re sikerült úgy megépíteni, hogy még díjat is nyertem vele (WILD 25.szám). A következő évben olyan áron árulta a Suzuki a TL 1000 S-t, hogy nem tudtam nemet mondani, beleugrottam egy feketébe (a piros szóba sem jöhetett!!!). '99-ben már az átalakított TL-lel indultam Magyarország első Streetfighter versenyén Csongrádon, ahol legnagyobb örömömre én állhattam a dobogó legfelső fokára. Ugyan a TL-t nagyon szerettem, leginkább a hangjáért voltam megőrülve, mégis eladtam, mert akkor túlságosan drágának találtam ahhoz, hogy azon tanuljam meg a Streetfighter-ezés alapjait. Vettem egy '91-es GSX-R 1100-t, ami szerintem nagyon jó alap gép, és evvel álltam neki a trükkök megtanulásának. Ahogy jöttek az egyre lassabb egykerekezések, rájöttem megint váltanom kell, ezért átültem egy befecskendezős GSX-R 750-re, ami könnyű, és erős is, csak egy dolgot hiányoltam, a nyomatékot. Aztán amikor megláttam a Suzuki új 1000-es sportmotorját, már tudtam, hogy ez az a motor, ami nekem kell. Ugyan a rendszeres motorváltás nem igazából szerencsés, min. 3-4 hónap mire az ember teljesen összenő a motorjával, az átalakításról (idő, pénz) nem is beszélve, de most már úgy érzem, megvan az a motor, amire igazán vágytam. Ez nem más, mint egy '01-es Suzuki GSX-R 1000 170 lóerővel, és 170 kg súllyal menetkészen. Ezzel a motorral és Szomor Ildivel csináljuk 2002 tavaszától a bemutatókat, itthon és külföldön. Azt, hogy mi lesz jövőre, még nem tudom, de már most vannak ötleteim, mivel tudnám a nézőket még jobban sokkolni, ugyanis ez az, amit leginkább szeretek!