Gergely Sándor

Először is üdvözlök mindenkit!!! Nem is tudom hogy kezdjem az én kis történetemet!!??? Úgy döntöttem az elejéről mesélem el!!Miután több pár cipő orrát szétrúgtam a lábbal lökdöshető kismotornak köszönhetően, az apukám és a nagypapám 4 éves koromban meglepett egy krosszmotorral a szomszédok nagy örömére. Így kezdődött a „szerelem”. Persze problémákkal. A lábam nem ért  le, a cipőorr így még mindig kopott. De azért folyton húztam a gázt.
Közben apukám elvesztettem, de anyukámtól 2002-ben kaptam egy Aprilia-t, amivel rendszeresen átjártam a szomszéd településre meglesni a fiúkat, akik akkor még számomra őrült vad dolgokat műveltek. Egy keréken, vagy egyen se.
A jég 2004-ben tört meg, miután elmentünk a haverokkal Madarasra. Semmi kedvem nem volt hozzá. Miután hazaértünk titokban szereztem egy MZ-t. Ahhoz, hogy egy „szerzett MZ” működőképes legyen, állandóan úsztam az olajban. Ha nem motoroztam, szereltem és fordítva.
2005-ben próbáltam meg először. Elég jól sikerült, mert ezzel az összepakolt MZ-vel az összes versenyt megnyertem ebben az évben freestyle kategóriában. 2005 végén Mezőberénybe kaptam meghívást. Én és az MZ-m.
Ezek után már nem volt megállás. A fellépést követően Szikora Andrásnak köszönhetően kaptam egy Suzukit, dobozban. Hurrá! A szerelés folytatódott. Összeraktam és 2006-ban már nagy motorral gurultam a pályán. Túl sok volt az alkatrész, mert 2006-ban az országos bajnokságon csak 5. helyezést értem el.
2007-től a Bátszi Motor Team versenyzőjeként, egy 750-es GSXR-rel indultam.
2008-ban a gépparkom egy Kawasakival bővült, ami a technikai motorozásom tökéletesítését segíti.  Persze ne felejtkezzünk el a gépeim mellett magamról se. Szó mi szó, azért van munka vele rendesen. Gyakorolni, gyakorolni, szerelni és néha esni. Igen, ilyen is van.
Az idén, 19 évesen  Kaposváron nemzetközi versenyen 3. lettem, Kunmadarason pedig a legnagyobb kupát kaptam. Az első Madarason töltött nap óta egyetlen rendezvényt sem hagyok ki, most is nagyon  várom az augusztusi versenyt.  
Mindig többet és többet szeretnék. Köszönöm a sok segítséget a Bátszi Motornak (Szikora Andrisnak),aki minden téren támogat, a Moped 91 KFT-nek, az NA Racingnek, a Superzone-nak, akik felöltöztetnek, a Cepsa Motorolajnak, akik 2008 óta támogatnak olajjal, a Mugen Race-nek és nem utolsó sorban a családomnak köszönök mindent, amit köszönni lehet. Én továbbra is igyekezni fogok. Ígérem és tudom!
 

Akciók

MNR-1711-LS2

199 900- Ft 145 000- Ft

MNR-1701-LS1

199 900- Ft 145 000- Ft

Ls2-MNR-1613

199 900- Ft 135 000- Ft

Ls2-MNR-1611

199 900- Ft 135 000- Ft

Ls2-MNR-1615

199 900- Ft 135 000- Ft

Ls1-MNR-1603

199 900- Ft 135 000- Ft

Ls1-MNR-1601

199 900- Ft 135 000- Ft

Ls1-MNR-1503

199 900- Ft 135 000- Ft

Ls2-MNR-1507

199 900- Ft 135 000- Ft