Hidi Miklós ...

vagyok, Nyíregyházán élek. 1983-ban kezdtem el a motorozást egy kék-fehér 16-os Riga moped-el. Majd 14 évesen hobbiként is foglalkoztam a motoros akrobatikákkal, kisebb nagyobb sikerekkel. Ekkor már egy S51-es Simson-al motorozgattam. Ekkor tanultam meg az egykerekezés muvészetét. Két év múlva egy ETZ-250-esre váltottam, amit majdnem 10 évig használtam és gyakoroltam a város eldugott részein. Így megtanultam folyamatosan több kilométert is egykerekezni és mellette pár mutatványt is. Ezzel már gyorsulási, hegymászó és egykerekezo versenyeket is nyertem. Amikor a motort kinottem, mert már nem felelt meg a versenyszabályoknak, vettem egy SUZUKI GSX-R 1100-et 1997-ben. Ekkor még fizetés elott, a próba elso métereinél "leteszteltem", hogy megy egykeréken, amit a volt tulaj már nézni sem bírt. Ezzel a motorral több gyorsulási versenyt is nyertem, majd kétévnyi gyakorlás után megmutathattam a tudásomat, hiszen 1999-ben behozták Magyarországra a Streetfighter versenyt, amit eleinte könnyedén nyertem. Ezeknek a versenyeknek köszönhetoen 2002-ben kaptam egy új motort, majd rá egy évre megváltam a SUZUKI GSX-R 1100-estol, mert fölöslegesnek bizonyult az újabb technika mellett. 2004-ben egy új GSX-R 1000 K3-asra ülhettem, amivel már magasabb szinten lehet motorozni. Idén egy K4-esre cserélhettem, amely mellé szeretnék egy SUZUKI GSX-R 1000 K5-ös motorkerékpárt is. A jövoben tervezem, hogy a 35 serlegem mellé még többet szerezzek és felállítsak egy GUINNIES - rekordot, amivel a leggyorsabb egykerekezést javítanám meg 320 kmh felé. Ehhez a rekordkísérlethez egy tuningolt HAYABUSA-t fogok használni, vagy valami mást! Számomra az a legnagyobb boldogság, amikor a közönség akkor a leglelkesebb és a leghangosabb, amikor én motorozok.